#004 Szefowa firmy consultingowej uczy swoich klientów rozmawiać z ich klientami. Rozmowa z Agnieszką Grostal.

 

Spotkanie z Agnieszką Grostal, założycielką firmy Salents, konsultantem sprzedaży, ekspertem negocjacji handlowych i mamą, co nie jest bez znaczenia. 

Z audycji dowiesz się, jak Agnieszka 

  • używa słuchania, które dla niej jest najważniejsze w negocjacjach, 
  • dlaczego odrzuca stawianie na swoim w negocjacjach, 
  • co przygotowuje do negocjacji, aby zakończyć je sukcesem, 
  • w jaki sposób dowiedziała się, jak bardzo ważna w negocjacjach jest asertywność,
  • dlaczego uważa, że zgubne jest podejście „ten klient i żaden inny”, 
  • jakie korzyści dają porażki negocjacyjne,
  • co daje kobietom ogromny potencjał do bycia znakomitymi, bardzo sprawczymi negocjatorami,
  • jak ważna dla nas, kobiet, jest intuicja i w czym nam pomoże, jeżeli jej posłuchamy. 

Jeżeli zainteresowały Cię metody negocjacyjne Agnieszki, zapraszamy Cię do ich analizy i omówienia, które miesiąc po publikacji każdego odcinka znajdziesz tutaj, a jeżeli zapiszesz się na newsletter – analizę metod negocjacyjnych gości wywiadów wyślemy do Ciebie mailem po każdej nowej audycji. Otrzymasz też w prezencie lekcję video o tym, jak się bronić przed manipulacją w negocjacjach.